عشق ، فلسفه ... زندگی

عشق ، فلسفه ... زندگی

دلنوشته های من در مورد فلسفه اُرُدیسم، که بی پرده بگم عاشقشم ... I love the philosophy of Orodism
عشق ، فلسفه ... زندگی

عشق ، فلسفه ... زندگی

دلنوشته های من در مورد فلسفه اُرُدیسم، که بی پرده بگم عاشقشم ... I love the philosophy of Orodism

شرکت هواپیمایی مالزی ایرلاینز 30 درصد نیروی کار خود را اخراج می‌کند


«مالزی ایرلاینز» که شرکت هواپیمایی زیان‌ده مالزی است، از اخراج 30 درصد از نیروی کار خود در چارچوب تغییر جامع ساختار خود خبر داد و اعلام کرد این طرح شش میلیارد رینگت (1.90 میلیارد دلار) هزینه خواهد داشت.
به گزارش خبرگزاری رویترز از کوالالامپور، صندوق دولتی «خزانه ملی» که سرمایه‌گذار اصلی در این شرکت است، روز جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد مالزی ایرلاینز در حالی‌که اقداماتی را به منظور متوقف کردن زیان‌دهی طولانی مدت خود اتخاذ می‌کند، کارکنان خود را به تعداد شش هزار نفر کاهش می‌دهد و این تعداد را به 14 هزار نفر می‌رساند.
خزانه ناسیونال با اعلام اینکه مالزی ایرلاینز تا پایان سال 2014 از بازار بورس کوالالامپور خارج خواهد شد، افزود قصد دارد ظرف سه سال از حذف نام این شرکت در بازار بورس، آن را به سوددهی بازگرداند.
عظمان مختار مدیر عامل خزانه ناسیونال در گفتگو با خبرنگاران در کوالالامپور اعلام کرد: «رویدادهای تاسف‌بار اخیر (سقوط دو هواپیمای این شرکت در سال جاری میلادی) و مشکلات جاری در مالزی ایرلاینز، طوفانی سهمگین به وجود آورده که باعث این تغییر ساختار شده است».
خزانه ملی افزود قصد دارد ظرف سه تا پنج سال آینده، مجددا نام این شرکت را در بازار بورس ثبت کند.
خزانه ملی با اعلام اینکه احمد جوهری یحیی تا ماه ژوئیه سال آینده به عنوان مدیر اجرایی این شرکت خواهد ماند، افزود جستجو برای یک مدیر جدید آغاز شده است.
روز پنجشنبه، مالزی ایرلاینز اعلام کرد زیان خالص این شرکت در سه ماهه دوم امسال از 176 میلیون رینگت یک سال قبل به 307 میلیون رینگت افزایش یافت.
فعالیت شرکت هواپیمایی مالزی ایرلاینز به علت سرنگون شدن هواپیمای پرواز ام اچ 17 در اوکراین در ماه ژوئیه و مفقود شدن اسرارآمیز هواپیمای پرواز ام اچ 370 در ماه مارس، لطمه دیده است.
مالزی ایرلاینز در بحبوحه رقابت با شرکت‌های هواپیمایی همچون «ایرآسیا»، سه سال متوالی ضرر کرده است.
خزانه ملی که در حال حاضر 69 درصد در مالزی ایرلاینز سهم دارد، در 10 سال گذشته بیش از پنج میلیارد رینگت به این شرکت تزریق کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد